Новини

ОПТОВІ ЦІНИ В РОЗДРІБ!


 

Підшипники кулькові радіально-упорні

Характеристики, розміри та параметри підшипників / Підшипники кулькові радіально-упорні
Підшипники кулькові радіально-упорні призначені для сприйняття радіальних і односторонніх осьових навантажень. Їхня здатність сприймати осьове навантаження визначається значенням кута контакту, що являє собою кут між площиною центрів кульок та прямою, яка проходить через центр кульки і точку дотику кульки з доріжкою кочення на зовнішньому кільці. Із збільшенням кута контакту зростає здатність підшипника сприймати осьове навантаження за рахунок зменшення радіального.
 
Кулькові підшипники радіально-упорні однорядні основної номенклатури виготовляють таких типів: 36000, 46000, і 66000. Підшипники цих типів мають зріз на зовнішньому кільці зодного боку, який необхідний для складання підшипника на заводі-виробнику. Вони нерозбірні, оскільки під час складання між тілами кочення і доріжками кочення утворюється замок. Такі підшипники встановлюють переважно попарно на двох опорах жорстких коротких валів навіть при умові односторонньої дії осьового навантаження. Особливістю цих підшипників є те, що вони вимагають регулювання осьового зазору в процесі їхнього монтажу або у процесі експлуатації. Сепаратор центрується по внутрішньому кільцю.

Кулькові підшипники радіально-упорні однорядні виготовляють також здвоєними з зовнішніми кільцями. В процесі експлуатації зазори в здвоєному підшипнику з зовнішніми кільцями, що повернуті один до одного широкими (типи 236000, 246000 і 266000) або вузькими (типи 336000, 346000 і 366000) торцями, не регулюються. Початковий зазор між внутрішніми кільцями у підшипників типів 236000, 246000 і 266000 (при осьовій фіксації на валу) и між зовнішніми кільцями підшипників типів 336000, 346000 і 366000 (при осьовій фіксації в корпусі) має мінімальне значення або повністю ліквідується. В останньому випадку в опорі створюється попередній натяг, з допомогою якого ліквідується осьовий і радіальний хід вала або корпуса в процесі роботи вузла, збільшується вантажопід'ємність комплекта підшипників, їх жорсткість, точність обертання і довговічність. Підшипники одного комплекту невзаємозамінні з підшипниками іншого комплекту того ж типу.

Підшипники типів 236000, 246000 і 266000 сприймають радіальні, комбіновані і двосторонні осьові навантаження, забезпечують кутову жорсткість опори, можуть застосовуватись в "плаваючих" опорах без фіксації зовнішніх кілець в осьовому напрямку.

Підшипники типів 336000, 346000 і 366000 сприймають радіальні, комбіновані і двосторонні осьові навантаження при меншій кутовій жерсткості опор, ніж у підшипників типів 236000, 246000 і 266000.

Допустимі навантаження для підшипників типів 236000, 246000, 266000 і 336000, 346000, 366000 в порівнянні з відповідними однорядними підшипниками: радиальне - більше в 1,8 рази; осьове (в обидві сторони) - таке ж, як у однорядного підшипника.Підшипники типів 436000, 446000 и 466000, повернуті один до іншого різнойменними торцями, сприймають (в порівнянні з однорядними підшипниками) майже подвійне одностороннє осьове навантаження. Їх застосовують в вузлах з дуже значними осьовими зусиллями при достататньо високій частоті обертання, коли упорні підшипники не можуть бути використані. При більш значних осьових зусиллях застосовують комплекти з трьох і чотирьох однорядних підшипників.

У підшипників з роз'мним внутрішнім (тип 176000) або зовнішнім (тип 116000) кільцем профилі доріжок кочення створені двома дугами зі зміщеними центрами. Кулька торкається кілець в чотирьох точках. Підшипники можуть сприймати радіальне, а також двустороннє осьове навантаження, яке не повинно перевищувати 70% невикористаного допустимого радіального навантаження. Їх застосовують в опорах з жорсткою двосторонньою осьовою фіксацією, а також для сприйняття суто осьового навантаження, коли підшипники інших типів не підходять по швидкісним або навантажувальним характеристикам і регулювання зазору в підшипнику в процесі експлуатації є небажаним.

Підшипники 178000 використовують з метою забезпечення високої точності при великій швидкості обертання шпінделя станків в парі з циліндричними роликовими підшипниками. Підшипники мають кут контакту 60o і здатні сприймати значні осьові навантаження в обидві сторони і невеликі радіальні навантаження. Великий кут контакту дозволяє позбутись основного недоліку упорних підшипників: при високій швидкості обертання просковзування тіл кочення під дією центробіжних і гіроскопічних сил і відповідне спотворення профілю доріжок кочення. Швидкохідність упорно-радіальних підшипників приблизно в 2-2,5 рази вища, ніж в упорних, а їх несуча здатність менша в середньому на 25-40%, що для шпіндельних вузлів практичного значення не має, оскільки розміри підшипників шпінделя, що вибираються по критерію жорсткості, як правило, забезпечують достатній ресурс довговічності по стомленісті. Підшипники можуть працювти як з рідкими, так і з пластичними мастилами. Для проходження мастила в робочу зону підшипника на зовнішній циліндричній поверхні зовнішнього кільця присутня проточка з отворами для підведення мастила. Для забезпечення осьового зазору або натягу між тугими кільцями підшипника встановлено дистанційне кільце.

Підшипники виготовляються  с точеними латунними сепараторами.

Написати листа | Контакти
2000-2024 © Компанія "Афіна"
Разработка сайта - VACUUMS
Дизайн - Khimich Art lab